Ebben a munkakörben Ön a Társaság által bonyolított ingatlan felújítások, beruházások műszaki ügyintézői feladatainak ellátásához járul hozzá az alábbi tevékenységekkel:
- Építési és használatba vételi engedélyek ügyintézése;
- Műszaki ellenőrök munkájának segítése;
- Közreműködés a beruházó divízió éves intézmény felújítási tervének előkészítésében;
- Beruházási célokmányok összeállításában való részvétel;
- Bérlakásépítésekkel kapcsolatos műszaki adminisztráció;
- Tervezési és kivitelezői szerződések, szerződésmódosítások és azok mellékleteinek az előkészítése, az aláírási folyamat koordinálása;
- Gemini programrendszer kezelése;
- Pénzügyi megrendelők készítése (Ecostat programban) és az ezzel kapcsolatos ügyintézés;
- Átadási ünnepségekkel kapcsolatos szervező tevékenység;
- Szövegszerkesztővel kiadmányozásra előkészíti a feladatköréhez tartozó iratokat, anyagokat, beszámolókat;
- Az egyes intézmények felújítási, beruházási feladatainak műszaki előkészítése, egyeztetése a felhasználókkal/üzemeltetőkkel, szükség esetén közreműködés a munkák lezárásával kapcsolatos feladatok végrehajtásában;
- Közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó induló dokumentáció összeállítása, az érkező kérdések szakmai megválaszolásának összefogása, egyeztetések a tervezővel és a műszaki ellenőrrel;
- A nyertes pályázókkal szükséges egyeztetések szervezése, az egyeztetéseken elhangzottak dokumentálása, a projektek megvalósulásának nyomon követése
- Építési engedélyhez vagy létesítési engedélyhez kötött beruházások esetén a folyamat megvalósításához szükséges dokumentáció összeállítása, kapcsolattartás a tervezőkkel, építési hatóságokkal, szakhatóságokkal;
- Használatba vételi engedély beszerzéséhez a dokumentáció összeállítása, egyeztetés a szakhatóságokkal, az eljárási illetékek befizetésének ügyintézése;
- A megvalósult beruházások garanciális ügyintézése szükség esetén
- Épületek alaprajzi változásainak jelentése az ingatlanvagyon kataszteri nyilvántartáshoz;
- Tárgyi eszközök nyilvántartásba vételének előkészítése;
- Pályázatfigyelés: az internetes honlapok figyelemmel kísérése;
- Az adatkezeléssel és az adatvédelemmel kapcsolatos szabályok betartása;
- A közös szerverre a szükséges anyagok feltöltése, dokumentálása, mapparendszer kezelése;
- Az irattári anyagok karbantartása, lehetőség szerint digitalizálása;
- A projektekhez és intézményekhez kapcsolódó közmű ügyintézések bonyolítása, kapcsolattartás a szolgáltatókkal.
Önt keressük, amennyiben rendelkezik:
- építészmérnök/építőmérnök végzettséggel,
- Microsoft Office programok felhasználói szintű ismeretével (Word, Excel),
- legalább 3 év szakmai tapasztalattal.
és mindezek mellett
- büntetlen előéletű.
Előnyként vesszük figyelembe:
- jó kommunikációs készségét, konfliktustűrését,
- jó problémamegoldó készségét,
- precizitását,
- felújítási munkák során szerzett tapasztalatát.
A pályázatához kérjük, küldje meg:
- szakmai életútját bemutató fényképes önéletrajzát,
- bruttó fizetési igényét.
A XIII. Kerületi Közszolgáltató munkatársaként arra számíthat, hogy:
- a havi munkabére pontosan és időben megérkezik,
- jövedelme 100 %-ban bejelentett,
- amennyiben a Társaságunk és Ön is jól teljesít, akkor jutalom és extra bónusz illeti meg, illetve hosszú távon lojális kollégaként törzsgárda jutalomban részesülhet,
- egyedi, széles palettájú juttatási csomaggal várjuk:
- cafeteria,
- egészségügyi szűrővizsgálatok,
- munkaidő-kedvezmények,
- iskolakezdési támogatás,
- gyerekek, unokák számára 2 hetes nyári táborozási lehetőség,
- munkahelytől eltérő közigazgatási határú lakhely esetén 100 %-os utazási költségtérítés,
- stabil munkahelyet, hosszú távú munkalehetőséget kínálunk,
- telephelyeink tömegközlekedéssel jól megközelíthetőek,
- a családbarátság nemcsak egy üres szólam, hanem odafigyelünk kollégáink család -és munkahelyi egyensúlyára,
- 2020 óta minden évben elnyertük a Családbarát Vállalat címet,
- befogadó, támogató légkör jellemzi Társaságunkat, jó csapatmunkával, céges rendezvényekkel,
- a munkakörhöz tartozó sokrétű, érdekes feladatok komplex tapasztalatszerzésre, előrelépésre adnak lehetőséget,
- beilleszkedését és betanulását mentori programmal segítjük,
- számunkra fontos munkatársaink folyamatos fejlődése, ehhez képzések, tréningek szervezésével, finanszírozásával járulunk hozzá,
- feladatainak ellátásához Társaságunk a munkavégzés feltételeit, eszközeit, teljeskörűen biztosítja, így jelen munkakörben többek között:
- BKK bérletet vagy saját tulajdonú személygépkocsi üzleti célú használata esetén költségtérítést, SIM-kártyát,
- irányadó munkarendünk alapján hétfőtől csütörtökig napi 8,5 órában, pénteken 6 órában veszi ki részét céljaink elérésében.