Ügyfélablak
Dekoráció Dekoráció

Lakások Szerződéskötés önkormányzati lakásra

A polgármesteri vagy bizottsági döntést és a jegyzőkönyv megérkezését követően 20 napon belül értesítjük a kérelmezőket a döntésről és a további teendőkről. A szerződéskötést megelőzően az ügyfélnek be kell fizetnie a tulajdonosi nyilatkozatban előírt összegű óvadékot.

A polgármesteri vagy bizottsági döntést, illetve a XIII. Kerületi Önkormányzat Tulajdonosi, Kerületfejlesztési és Lakásgazdálkodási Bizottságának jegyzőkönyvének megküldését követően a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. 20 napon belül értesítést küld a kérelmezőnek (pályázat esetén a pályázónak) a döntésről. Ebben az értesítésben leírjuk a további ügymenetet is.

Az értesítéshez csatoljuk az alábbiakat:

  • polgármesteri döntés esetén a tulajdonosi nyilatkozat eredeti példányát,
  • bizottsági döntés esetén a határozatról szóló értesítő levelet.

Amennyiben az ügyfél rajta kívül álló ok miatt nem tudja megkötni a megadott határidőn belül a szerződést, akkor a Lakás- és Helyiséggazdálkodási Osztály a szerződéskötésre határidő-hosszabbítást kezdeményez a tulajdonosi jogkör gyakorlójánál.

A szerződéskötést megelőzően az ügyfélnek be kell fizetnie a tulajdonosi nyilatkozatban előírt összegű óvadékot. A befizetésről szóló igazolást a szerződéskötéskor be kell mutatnia.

Ügyintézés módjai

Személyes ügyintézés Lefelé nyíl

Béke utcai ügyfélszolgálat
1131 Budapest, Béke utca 65.

+36 1 450-3123
+36 1 350-3728

Az ügyfélfogadás részletei elérhetők ITT.